نوشته شده توسط : کاردوک

انتخاب نام برای شرکت یکی مهم‌ترین کارهایی است که صاحبان مشاغل و کارآفرینان باید با دقت کامل آن را انجام دهند. در واقع نام شرکت بیانگر اصل و هویت کسب و کار شماست و این باعث می‌شود دیگران با شنیدن نام شرکت، پی به فعالیت‌ و محصولاتی ببرند که شما در آن زمینه فعال هستید. پس در عین سادگی انتخاب اسم دارای حساسیت بالایی است که با توجه به فرهنگ و انتظارات جامعه، نام مناسب انتخاب می‌شود. در ادامه قوانین و نکات مربوط به انتخاب اسم شرکت آورده شده است.

 

برای دریافت خدمات در زمینه انتخاب نام برای شرکت می‌توانید با مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: انتخاب نام شرکت

 



:: برچسب‌ها: انتخاب نام شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی توليد پودر سير با گريد دامی برای تولید یکی از پرمصرف ترین چاشنی های غذا طراحی و نوشته می شود. سیر دارای خواص متعددی است که امروزه محققان پیرامون استفاده از پودر سیر با گرید دامی در غذای دام و طیور نتایج مثبتی را منتشر کرده اند. بطور مثال استفاده از سیر منجر به تقویت سیستم ایمنی مرغان تخم‌گذار می‌گردد و از کلسترول موجود در زرده تخم مرغ نیز می کاهد. بد نیست بدانید در کشورهای خارجی به منظور بهبود بیماری های تنفسی حیوانات خانگی شامل سگ و گربه از پودر سیر استفاده می شود. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه توليد پودر سير با گريد دامی هستید، برای اطلاع از تمامی جزئیات این طرح تا انتهای مقاله همراه ما باشید. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح توجیهی توليد پودر سير با گريد دامی

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی توليد پودر سير با گريد دامی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی توليد دستمال كاغذی با توجه به اهمیت رعایت بهداشت در زندگی امروزی و افزایش میزان استفاده از آن، می تواند کسب و کار پرسودی باشد. در دهه های گذشته،  استفاده از دستمال کاغذی چندان رایج نبود و مردم نیز ضرورتی برای استفاده از آن احساس نمی کردند و همواره دستمال های پارچه ای و گلدوزی شده در جیب و یا کیف خود داشتند. اما به تدریج این الگوی مصرف تغییر پیدا کرد، به طوری که امروزه کم تر کسی از دستمال های پارچه ای استفاده می کند. دستمال کاغذی در انواع مختلف جیبی، بسته بندی های بزرگ و کوچک در خانه ها، ادارات و … مورد استفاده قرار می گیرد. دستمال کاغذی دارای نقش موثری در رعایت بهداشت است و منجر به سهولت نظافت فردی می شود. در ادامه اطلاعات تکمیلی پیرامون طرح توجیهی توليد دستمال كاغذی ارائه کرده ایم.

بیشتر بخوایند : نوشتن طرح توجیهی 

 

 

منبع: طرح توجیهی توليد دستمال كاغذی

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی توليد دستمال كاغذی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی تولید روکش چوب ام دی اف ( MDF) برای تولید یکی از فرآورده های چوبی پرکاربرد طراحی و نوشته می شود. ام دی اف نوعی تخته فیبر است که علاوه بر داشتن خواص دیگر اوراق فشرده چوبی همانند تخته خرده چوب و یا نئوپان، تخته فیبر سخت و … دارای برخی خواص دیگر نیز هست. هدف اولیه از تولید MDF استفاده از آن به عنوان ورق فشرده چوبی بوده است اما امروزه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از آن در کاربردهای گسترده‌ای به عنوان جایگزین چوب استفاده می شود. علاوه بر این ام دی اف ها به عنوان روکش برای دیگر ورق های فشرده مورد استفاده قرار می گیرند که علاوه بر زیبایی، سبب افزایش دوام و ماندگاری محصولات تولید شده در محیط هایی همچون آشپزخانه می گردد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید روکش چوب از ام دی اف ( MDF) هستید، برای بررسی تمامی جوانب طرح توجیهی آن تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. برای سفارش طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اطلاع از طرح توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید. 

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید روکش چوب ام دی اف ( MDF)

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید روکش چوب ام دی اف ( MDF) ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

مدیریت فرآیندهای کسب و کار یا همان BPM شامل تکنیک‌هایی است که مدیریت، طراحی و تحلیل کسب و کارها را پشتیبانی می‌کند. با بزرگ و پیچیده شدن فرایندهای اداری، مالی و فنی در بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی مدیران شرکت‌ها برای تحقق رسالت و وظیفه خود که همانا تمهیدات دستیابی به بهره‌وری منابع است، ملزم به استفاده و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای مختلف هستند. این نرم‌افزارها ضمن تبدیل فرایند دستی به الکترونیک، انجام فعالیت و نظارت بر فعالیت‌های سازمانی را ساده‌تر می‌کنند. بنابراین فناوری اطلاعات همگام با نیاز حوزه اقتصادی راه حلی جامع در قالب بسته‌های نرم‌افزاری ارائه داده است. برای آشنایی با مزیت‌ها و کاربرد نرم‌افزارهای مدیریت فرآیندهای کسب و کار با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره مدیریت کسب و کار می‌توانید با کارشناسان مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: مدیریت فرآیندهای کسب و کار چیست

 

 



:: برچسب‌ها: مدیریت فرآیندهای کسب و کار چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح توجیهی تولید هبلکس چیست ؟ آیا تولید هبلکس صرفه اقتصادی دارد؟ نظر به وجود ظرفیت تولید یک میلیون متر مکعب بتون سبک در کشور و مصرف همین میزان در کف‌ریزی ساختمان در کشور میزان نیاز به قطعات بتن سبک که عمدتاً با تولیدات سفال تامین می‌شود، بیش از چهار برابر این مقدار است که زمینه توسعه تولید قطعات بتنی سبک را به عنوان کالای جایگزین و مطلوب‌تر مطرح می‌نماید. گسترش ظرفیت تولید نه تنها امکان تامین نیاز داخل بلکه امکان صادرات به کشورهای همسایه را نیز فراهم‌تر خواهد نمود. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی تولید هبلکس ارائه شده است. برای آشنایی با سایر انواع طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح توجیهی تولید هبلکس

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید هبلکس ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

فرصت سرمایه گذاری پایانه های صادراتی به عنوان یک زیرساخت توسعه‌ای از عوامل ایحاد مزیت رقابتی در تجارت خارجی استان‌ها و کشور است. حضور فعال در بازارهای جهانی نيازمند سرمايه‌گذاری در زيرساخت‌هاس صادراتی و رقابتی نمودن محصولات تولیدی کشور در بازار هدف می‌باشد. توسعه بازرگانی خارجی و حمل و نقل بين‌المللی، به شکل گسترده‌ای از مراکز لجستيک مانند مناطق آزاد، بنادر خشک، پايانه‌های صادراتی و… بهره می‌برد. پايانه صادراتی جديدترين الگوی تخصصی-صادراتی و آخرين حلقه و تکميل کننده فرآيند صادرات متکی بر مزيت رقابتی توليدات داخلی کشور می‌باشد که با تمرکز بخشيدن به فرآيند صادرات موجب تسهيل تجارت خارجی می‌شود. شما می توانید با دریافت مشاوره از متخصصان کاردوک برای شروع و اجرای این طرح اقدام نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نوشتن طرح توجیهی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: پایانه صادراتی

 

 



:: برچسب‌ها: پایانه صادراتی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید ماسک مخصوصا در زمان‌های بحرانی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. ماسک‌ها جهت حفاظت از سیستم تنفسی انسان در مقابل استنشاق مواد خطرناک و زیان آور من جمله آلاینده‌های فیزیکی، شیمیائی، ویروسی و باکتریائی استفاده می‌شوند. بنابراین در بسیاری از صنایع نیروی انسانی موظف به استفاده از آن است. ماسکهای تنفسی، گستره متنوعی از ماسکهای ساده و یکبار مصرف ارزان قیمت تا ماسک‌های گران قیمت و چندبار مصرف مثل ماسک گاز را شامل می‌شوند. خطوط تولید انواع ماسک بهداشتی قادر است انواع ماسک یکبار مصرف، ماسک طبی N95 و چند لایه را تولید کند. دستگاه تولید با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات متناسب با نیاز بازار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انواع ماسک پزشکی را تولید می‌نماید. برای مشاهده سایر طرح توجیهی صنایع نساجی و پوشاک کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع طرح ها می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح تولید ماسک

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید ماسک ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

تنخواه گردان یکی از عنوان های حسابداری است که در قالب های مختلف بر اساس نیاز شرکت تعریف می شوند. با رشد شرکت روند هزینه های آن ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. بنابراین مدیریت هزینه ها دشوارتر و زمانبرتر خواهند شد. با تعیین تنخواه دار می توان تا حد زیادی به حسابداری نظم بخشید. هدف اصلی از تعیین تنخواه گردان، سرعت دهی به روند پرداخت هزینه ها و حسابرسی ساده تر است. اما برای رسیدن به این اهداف لازم است با تنخواه گردانی و اصول آن بیشتر آشنا شوید. 

برای دریافت مشاوره کسب و کار می‌توانید با مشاوران مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: تنخواه گردان حسابداری | آشنایی با انواع و فرم تنخواه گردان

 

 



:: برچسب‌ها: تنخواه گردان حسابداری ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

ثبت طرح صنعتی در صنعت، تجارت و همچنین تحقیقات عظیم صنعتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، کسانی که در این عرصه فعالیت دارند می‌دانند که اگر پیگیر ثبت طرح صنعتی خود نشود، احتمالا زیان‌های غیرقابل جبرانی به وی و تجارتش وارد خواهد شد. از این رو شناخت و آگاهی نسبت به مراحل و جزئیات طرح صنعتی، می‌تواند مسیر را برای فعالان این حوزه آسان‌تر کند. در واقع ثبت طرح صنعتی به دقیق بودن و کامل بودن مراحل آن بستگی دارد که باید از طرف فعالان حوزه صنعت مورد توجه جدی قرار بگیرد. می‌توانید جهت اطمینان و سهولت در ثبت طرح خود، به کارشناسان کاردوک اعتماد کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه امور تجاری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کسب و کار کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

 

منبع: ثبت طرح صنعتی با راحت ترین روش

 

 



:: برچسب‌ها: ثبت طرح صنعتی با راحت ترین روش ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید تی بگ tea bag جهت بررسی امکان سنجی راه اندازی یک واحد تولیدی در زمینه تولید چای کیسه ای نوشته و تدوین می‌شود. یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی‌ها پس از آب، چای است و یکی از اقلام پرمصرف در میان تمامی اقشار جامعه محسوب می‌شود. در این طرح میزان سرمایه گذاری، سودآوری و دیگر جوانب مورد نیاز بررسی می‌شود. در صورتی که شما عزیزان علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید tea bag و چای کیسه ای هستید؛ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با تمامی جوانب این طرح آشنا شویم. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می‌توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح تولید تی بگ tea bag

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید تی بگ tea bag ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید قطعات باکالیتی در شاخه طرح‌های قطعات پلیمر مصنوعی دسته بندی می‌شوند. باکالیت دارای خواص و ویژگی‌های ویژه‌ای است. برای مثال جریان الکتریسیته را هدایت نمی‌کند و مناسب برای استفاده در صنعت برق است. از سویی دیگر در برابر گرما مقاوم است و ویژگی غیرقابل اشتعال دارد، همینطور باکالیت در برابر واکنش‌های شیمایی نیز مقاوم است. تمامی این ویژگی‌ها سبب کاربرد بسیار این پلیمر مصنوعی در زمینه‌های مختلف شده است. در صورتی که علاقه مند به راه اندازی کسب و کار در زمینه تولید قطعات باکالیتی هستید؛ برای بررسی تمامی جوانب این طرح تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره از متخصصان مرکز مشاوره کسب و کار و کاریابی کاردوک جهت نوشتن طرح توجیهی می‌توانید با شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

 

 

منبع: طرح تولید قطعات باکالیتی

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید قطعات باکالیتی ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

با توجه به گسترش استفاده از اینترنت و تمایل مردم به خرید و دریافت خدمات در خانه، راه اندازی سایت اینترنتی می‌تواند برای شما فرصت مناسبی باشد. یک سایت اینترنتی این امکان را به شما می‌دهد تا خدمات و کالای خود را راحت تر به مخاطبان معرفی کنید. در واقع دیگر مسافت نمی تواند برای شما مانع محسوب شود. برای داشتن یک سایت لازم هست تا حدی با اینترنت و کارکرد آن آشنایی داشته باشید. نوشتن و طراحی یک سایت نیاز به دانش کد نویسی دارد. اما با ورود نرم افزارهای جدیدی مثل وورد پرس با کمی تلاش شما هم می‌توانید یک طراح سایت شوید. مرکز کاردوک به شما جهت راه اندازی یک سایت اینترنتی خدمات ارائه می دهد. برای مشاهده طرح راه اندازی سامانه اینترنتی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه طراحی سایت اینترنتی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

منبع: راه اندازی سایت اینترنتی

 

 

 



:: برچسب‌ها: راه اندازی سایت اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

سال 2018 تعداد 96,850,046 دستگاه خودرو در جهان تولید شده است و در ایران طی سال۹۸ در مجموع ۹۲۷هزار و ۱۹۷دستگاه خودرو تولید شد. قطعات خودرو به عنوان کالای واسطه‌ای مورد مصرف در تولید انواع خودرو یا در بازار خدمات پس از فروش اهمیت اقتصادی زیادی دارد. از اینرو توسعه صنعت قطعه سازی به مفهوم توسعه صنعت خودروسازی کشور است و لذا مجموعه قطعه‌سازی همانند تولید قطعات پلاستیکی خودرو را می‌توان به عنوان یکی از محورهای توسعه صنعتی کشورها تلقی کرد که مجصولات آن هم در انواع خودروهای سبک و سنگین و هم در خودروهای ویژه و هم در ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی استفاده می‌شود. در ادامه خلاصه طرح توجیهی تولید سپر پلاستیک خودرو را آورده‌ایم، جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح تولید سپر پلاستیکی خودرو

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید سپر پلاستیکی خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید قطعات برنجی به منظور راه اندازی خط تولید انواع قطعات برنجی که معمولا به صورت شیرآلات و قطعات کاربردی در گازرسانی استفاده می‌شوند، نوشته و طراحی می‌شود. قطعات و شیرآلات برنجی گازرسانی در واقع نوعی خاص از شیرآلات هستند که از فاکتورهای مهم در آن‌ها دقت بسیار بالا است. کاربرد این شیرآلات برنجی گازرسانی و همچنین قطع و وصل کردن جریان گاز است. لازمه اجرای یک طرح و سرمایه گذاری، مطالعات امکان سنجی است؛ که جوانب مختلف طرح دقیق مورد بررسی قرار بگیرید. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در این زمینه هستید، جهت بررسی تمامی جوانب طرح تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

 

منبع: طرح تولید قطعات برنجی

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید قطعات برنجی ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید کاغذ سنباده در جهت تولید نوعی کاغذ است که برای برداشتن بار از روی سطوح مختلف و صاف و مسطح کردن به کار می رود. سنباده از نوعی کاغذ به نام کرافت که با لایه ای از چسب و خرده سنگ پوشانده شده است تولید می‌گردد. این خرده سنگ های ریز که شامل اکسید آلومینیوم، سیلیکات کاربید، امری و کارنت است؛ به صورت یکنواخت و در یک لایه نازک بر روی کاغذ کرافت قرار می‌گیرد. در صورتی که علاقه مند به فعالیت در زمینه تولید سنباده کاغذی هستید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با جوانب مختلف طرح توجیهی تولید کاغذ سنباده آشنا گردیم. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منبع: طرح تولید کاغذ سنباده

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید کاغذ سنباده ,
:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

تهیه طرح توجیهی تولید رب گوجه فرنگی طبق چهارچوب ارگان مورد نظر و با ضمانت دریافت تایید یکی از خدماتی است که مرکز کاردوک به متقاضیان محترم ارائه می‌دهد. گوجه فرنگی یکی از سبزیجات و یا میوه‌ای سرخ‌رنگ و خوش‌بو و آبدار است که در انواع مختلف قابل کشت می‌باشد؛ به دلیل اهمیت اقتصادی این گیاه بذر آن از آمریکای جنوبی به سرتاسر دنیا منتقل و پرورش داده شد. تولید رب گوجه فرنگی علاوه بر رفع نیاز بازار، موجب ارزش افزوده در اقتصاد نیز می‌شود. بنابراین با رفع نیاز بازار داخلی و صادرات آن به بازار اروپا و سایر کشورها، موجب سوددهی بالایی می‌شود. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی تولید رب گوجه فرنگی ارائه شده است. برای تهیه و نوشتن طرح توجیهی با کارشناسان کاردوک تماس بگیرید.

 

 

منبع: طرح توجیهی رب گوجه فرنگی | طرح تولید رب وسس گوجه فرنگی

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی رب گوجه فرنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

بر اساس تصمیم‌های اخذ شده در چهل و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، مدیرکل دفتر محیط کار و محیط زیست وزارت صنعت، معدن و تجارت، نرخ گاز سوخت پتروشیمی‌ها و سایر صنایع را اعلام کرده است که طبق آن نرخ گاز مصرفی صنایع سیمان و سایر صنایع، معادل ۱۰ درصد نرخ خوراک پتروشیمی‌ها تعیین شده است.

به گزارش اقتصادنگار به نقل از ایسنا، به استناد تصمیات اخذ شده در جلسه چهل و دوم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، نرخ گاز سوخت پتروشیمی‌ها و صنایع اعلام شده است. به استناد آن مدیر کل دفتر محیط کار و محیط زیست وزارت صنعت، معدن و تجارت این نرخ را به صنایع سیمانی و سایر صنایع ابلاغ کرده است.

در این ابلاغیه آمده است:

“از زمان ابلاغ مصوبه نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها، بر اساس فرمول ابلاغی وزارت نفت و با اعمال سقفِ نرخ گاز صادراتی، حداکثر ۵۰ هزار ریال تعیین می‌شود.

همچنین نرخ گاز سوخت پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها و صنایع پایین دستی مجتمع‌های احیاء فولاد و مصارف مربوط به تاسیسات عمومی پتروشیمی و پالایشگاه‌ها شامل برق، آب، اکسیژن و غیره معادل ۴۰ درصد نرخ خوراک گاز پتروشیمی‌ها، حداکثر ۲۰ هزار ریال خواهد بود.

 

 

منبع: نرخ گاز مصرفی سیمانی‌ها و سایر صنایع اعلام شد



:: برچسب‌ها: نرخ گاز مصرفی سیمانی‌ها و سایر صنایع اعلام شد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

طرح تولید قالپاق و رینگ با توجه به مرتبط بودن محصول با صنایع خودرو سازی از لحاظ توجیه‌پذیری بسیار کارآمد است و قصد بررسی آن‌را دراین مقاله داریم. قالپاق از قطعات و اجزای تزئینی خودرو است که بروی رینگ در خودرو نصب می‌شود و در ظاهر نهایی ماشین تاثیرگذار است. در هر خودرو به‌اندازه تعداد چرخ‌هایی که دارد، قالپاق نصب می‌شود و تنها کاربرد آن نیز ایجاد زیبایی در ظاهر خودرو است. اغلب قالپاق‌ها از مواد پلاستیکی ساخته می‌شوند؛ به‌همین دلیل دارای وزن کمی هستند و بار اضافه‌ای را به وزن خودرو اضافه نمی‌کنند. قالپاق‌ها متناسب با نوع رینگ‌های به کار رفته در خودروهای مختلف، طراحی و تولید می‌گردند. درصورتی که علاقه‌مند به فعالیت درزمینه تولید قالپاق رینگ هستید در ادامه همراه ما باشید تا با تمامی جوانب طرح توجیهی تولید قالپاق رینگ آشنا شویم. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی کلیک کنید.

 

 

منیع: طرح تولید قالپاق رینگ

 

 



:: برچسب‌ها: طرح تولید قالپاق رینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

افزایش فروش خواسته تمام فعالان اقتصادی و کارآفرینان است. راندمان فروش نشان دهنده موفقیت محصول و یا خدمات تولید شده توسط صاحبان مشاغل است و ارتباط مستقیم با سودآوری سازمان و ماندگاری در بازار رقابت را دارد. از این رو همه به دنبال این هستند که با راه‌ها و روش‌های مختلف فروش خود را بالا ببرند. فرقی نمی‌کند که کسب و کار از چه نوعی است (اینترنتی یا حضوری)، در هر صورت باید از تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی برای افزایش راندمان فروش خود استفاده کنید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این روش ها با ما همراه باشید.

 

برای دریافت مشاوره کسب و کار در ایران و دیگر کشورها در زمینه افزایش راندمان فروش می‌توانید با کارشناسان مرکز کاردوک از طریق شماره 02166418908 تماس بگیرید.

 

 

 

منبع: افزایش فروش چه راهکارهایی وجود دارد؟

 



:: برچسب‌ها: افزایش فروش چه راهکارهایی وجود دارد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کاردوک

نوشتن طرح توجیهی تولید کاشی سرامیکی از اقدامات اولیه ای است که باید برای راه اندازی چنین تولیدی به آن توجه کنید. صنایع ساخت کاشی و سرامیک تحت تاثیر رشد تکنولوژی تولید انواع ماشین آلات با فناوری‌های پیشرفته دنیا همانند تکنولوژی فشار پیوسته، فناوری جوهرافشان دیجیتال در اعمال طرح‌های بدیع و بسیار زیبا بر روی کاشی و همچنین فرمولاسیون و تکنولوژی‌های نوین لعاب‌کاری کاشی و سرامیک موجب شده که جنبه‌های زیبایی رنگ و طرح‌های نو، کلاسیک و تکنیکال آن در تولید پانل‌های بسیار بزرگ کاشی و سرامیک کف با ضخامت‌های متفاوت به موازات تولید کاشی‌های دیوار در مقیاس کوچک، حرف اول را در بازار رقابت این محصولات بزند. بنابراین برای ورود به این بازار به عنوان تولیدکننده دارای توجیه اقتصادی است. در ادامه خلاصه‌ای از طرح توجیهی تولید کاشی‌های لعاب دار سرامیکی را ارائه داده‎‌ایم.

 

 

منبع : طرح توجیهی تولید کاشی سرامیکی

 

 



:: برچسب‌ها: طرح توجیهی تولید کاشی سرامیکی ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1401 | نظرات ()